BTS Stans: The World's Most Powerful Army

  zhlédnutí 368,333

Smosh

Před 3 měsíci

In the midst of a global crisis, you need an Army with resources, connections, and the ability to mobilize. That is why we called in some of the world’s biggest BTS stans!
This video was shot with a very limited crew. All cast & crew followed all CDC and California COVID-19 precautions and filming guidelines.
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
CAST
Ian Hecox // ianhecox
Courtney Miller // co_mill
Olivia Sui // oliviasui
Keith Leak Jr. // keithleakjr
Kimmy Jimenez // kimmydoesstuff
Amanda Lehan-Canto // filmingamanda
Kurt Maloney // kurtmaloney
Alex Aguilar // _trailer_swift_
CREW
Written By: Olivia Sui and Kurt Maloney
Editor: Mike Small
Executive Producer: Ryan Finnerty
Director: Ryan Finnerty
Head Writer: Monica Vasandani
Production Manager: Alicia Gaynor
Production Coordinator: Nancy Azcona
Production Assistant: Jacqi Jones
Production Assistant: Corinda Hayes
DP: Brennan Iketani
Camera Operator: Kevin Rygg
Gaffer / AC: Dustin Bloodgood
Sound Mixer: Greg Jones
Art Director: Cassie Vance
Art Coordinator: Yasmeen Mughal
Art Assistant: Alex Aguilar
Wardrobe: Athena Lawson
Assistant Editor/DIT: Matt Duran
GFX: Brittany Metz
Content Manager: Kiana Parker
Stage Manager: David Hill
Executive Assistant: Sammie Miller
Watch Try Not To Laugh Challenge #59: csposts.info/cd/video/uc-br5iCr6ZmuZo
Watch Try Not To Loud Challenge!: csposts.info/cd/video/qM9_zamqeqqZ2bs
Watch Gotta Buy 'Em All! (What're Those: Pokémon Edition): csposts.info/cd/video/xpiuuZGRaoCeyqc
Watch The Dumbest Way to Die is… (Board AF): csposts.info/cd/video/tduA2aCHsWuYnKM
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Subscribe To Smosh: smo.sh/Sub2Smosh
Follow Us:
Instagram: smosh
TikTok: smo.sh/TikTok
Twitch: twitch.tv/smoshgames
Facebook: smosh
Twitter: smosh
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh Pit: smo.sh/Sub2SmoshPit
Smosh Games: smo.sh/Sub2SmoshGames
SmoshCast: smo.sh/Sub2SmoshCast

Komentáře
soraya mourtada
soraya mourtada Před dnem
I'm really happy that i find this video by chance! This is so fun and hilarious:)
Mr. Quackers x
Mr. Quackers x Před 4 dny
Guys... I think he's 36...
Dudkover01
Dudkover01 Před 5 dny
"I'm 36."
·:*Mark honey*:・
·:*Mark honey*:・ Před 7 dny
Why do I love this so much? 😂
cheriane BENDER
cheriane BENDER Před 7 dny
I Love you so much BTS I ARMI 💜💜💜💜💜💜🎉💜💜💜💜💜
Geovern 69
Geovern 69 Před 3 dny
Oh god this is so Cringe
bailey santiago
bailey santiago Před 7 dny
oh goddddd so truuuuuuuuuuu!
goldenmxnae
goldenmxnae Před 9 dny
As an army I love this video xD Ayyy BTS army rise up!!! And I love smoshh for making video on ussss
Geovern 69
Geovern 69 Před 3 dny
Omgggggggg so goooddddd I only rate it like 5
Susanna
Susanna Před 11 dny
this is actually really cute. obviously a skit so its overdramatized but it remained super respectful :] thanks smosh!
Geovern 69
Geovern 69 Před 13 dny
If bts has corona virus the Stans can find the Vaccine In just 1 hour
StrangrDangrz
StrangrDangrz Před 16 dny
Russian Courtney sounds like CR2 Jester hahahaha
Malou Gabasa
Malou Gabasa Před 16 dny
I just came to Tiktok to watch it Because of Bts I'm Proud of Co'Army's
yas min
yas min Před 16 dny
PLZ THIS IS SO FUNNY 😭😭😭
Gryffyn Underwood
Gryffyn Underwood Před 17 dny
0:04 - DEFCON 6 isn’t real, if it is why are they worried?😂 it means that their defence system is impenetrable
Cozmoz boxer
Cozmoz boxer Před 17 dny
I'm watching this while wearing BTS merch
namo clock
namo clock Před 18 dny
i just adore how they didn't use any bts songs in this lmao the irony 😭😭😭
Gavin Mahony
Gavin Mahony Před 19 dny
That is not defcon six that is defcon one
Jannah Ali
Jannah Ali Před 19 dny
The army has been summoned
I’m Nobody
I’m Nobody Před 19 dny
I was fully expecting another video making fun of us and calling us teenage girls.
Evelin Simarmata
Evelin Simarmata Před 20 dny
"They are also capable of mobilizing millions in a matter of minutes".....
Carrie Adcock
Carrie Adcock Před 20 dny
I stan the general!!!!
Carrie Adcock
Carrie Adcock Před 20 dny
whats the girls name thats playing the prime minister? i love the vids shes in! shes hilarious
Thats so watermelon
Thats so watermelon Před 20 dny
And I drank nail polish remover
ariel bayudan
ariel bayudan Před 20 dny
i need part 2🤭
Among Us Ry
Among Us Ry Před 21 dnem
How to Stan BTS please
Friendly Neighborhood Rat
Friendly Neighborhood Rat Před 20 dny
Google it.
D2streamsWithE
D2streamsWithE Před 21 dnem
I’m scared of bts army I went on tik and said technoblades career shouldn’t be ruined for something be said like 5 years ago and they literally spammed me
Spaxdz.
Spaxdz. Před 21 dnem
what is the song called at the end 5:44
SenPaIH
SenPaIH Před 21 dnem
you mean the most toxic army...
Friendly Neighborhood Rat
Friendly Neighborhood Rat Před 20 dny
Fr
FC Kashmiri Kings
FC Kashmiri Kings Před 22 dny
I like how she said DEFCON 6 and not 1...
Cash thacker gaming
Cash thacker gaming Před 22 dny
Bts Army for life
asi 089
asi 089 Před 22 dny
why didnt you put anything negative about BTS stans?
Friendly Neighborhood Rat
Friendly Neighborhood Rat Před 20 dny
Cus they were using them for views and didnt wanna get the stans all upseti spagetti
Wyatt Harrison
Wyatt Harrison Před 22 dny
Oh shit is that dan crenshaw.
Davis Herrick
Davis Herrick Před 23 dny
The U.S IS BETTER
minipop103
minipop103 Před 23 dny
Red alert is Defcon 2 bruh
Nilly K
Nilly K Před 27 dny
I would have loved for them to hire even older Armys.
HA J
HA J Před 27 dny
This is funny 🤣🤣🤣🤣 I love it as an army Some of it feels really accurate too lol
Sumayya
Sumayya Před 27 dny
Loved it 😂😂
Elaine A. M.
Elaine A. M. Před 27 dny
Hehe, they're not wrong. XD Very funny. Pity they didn't use BTS' music at the end...
Nina Moonchild
Nina Moonchild Před 27 dny
But why is this some how accurate🤣 Btw I'm Nina and I'm 36 fr
M4R10 & LU191
M4R10 & LU191 Před 28 dny
What if Derek is 37?
SOMTOBENNA EZE
SOMTOBENNA EZE Před 29 dny
When they said a bunch of teenage girls, it is the truth of every thing you see online
Nhân
Nhân Před 29 dny
Is that radzeek?
Elli Phillips
Elli Phillips Před měsícem
this is amazing XD 7:50
Hamlet
Hamlet Před měsícem
Two mad and now smosh T-T
purplecatlover1825 randompizza
purplecatlover1825 randompizza Před měsícem
My friend is a BTS and Kpop stan It's fine though I'm used the the crazy due to the years I've spent being involved in fandom culture and I'm really well versed in fandoms even the ones I'm not even in
anaksuper hebat
anaksuper hebat Před měsícem
BTS army = the world's most powerful cowards with the most powerful crying sound
Jensen Dnsndn
Jensen Dnsndn Před měsícem
BTS ARMY HERE 💜💜
Starry Night
Starry Night Před měsícem
As a army what i found in my recent research is that Derek is 36
Janet Cool
Janet Cool Před měsícem
LMFAO OMG YESSSSSS LOVED THIS VIDEO SOO MUCH AND THE WORLD SHALL KNOW THE POWER OF ARMY I LOVE MY BBYS BTS SOO MUCH AND STAY SAFE!!!🥺💜❤️💕❤️💕💜😍🤩🥰😘!!!
cherry onthetop
cherry onthetop Před měsícem
As a full time bts army, I'm not offended and this is amazing
Andrei Alayon
Andrei Alayon Před měsícem
LMAOOOOOOO i love this i keep wHEEZING
Paul Blart
Paul Blart Před měsícem
At least I can just push them down because they are all 5th graders
Friendly Neighborhood Rat
Friendly Neighborhood Rat Před 20 dny
Indeed
Nope brbra
Nope brbra Před měsícem
@Darth Vader false accusation is not a joke
Darth Vader
Darth Vader Před měsícem
@Nope brbra then you would know a joke when you see one
Nope brbra
Nope brbra Před měsícem
That's a myth,sorry. in your dream. Most fans are mature adults who have jobs
Thomas Time
Thomas Time Před měsícem
I really hope that apple repair girl got her appointment going even under these circumstances. (If you didn’t get that reference then go back to September 2017)
kpop is life
kpop is life Před měsícem
Stan BTS💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Rasyid Syafaat Wardhana
Rasyid Syafaat Wardhana Před 29 dny
No actually i would prefer to still keep my soul
Gold / Gold5028
Gold / Gold5028 Před měsícem
You do know Stan means stalker fan?
Jesse mo us vv
Jesse mo us vv Před měsícem
Why hasn’t Amanda been on a TNTL
Kian O'Leary
Kian O'Leary Před měsícem
hes 36
Darth Vader
Darth Vader Před měsícem
Yes he is.
holytrapazoid
holytrapazoid Před měsícem
hay... some of us armys are in our 20s to lol not just teens
Darth Vader
Darth Vader Před měsícem
Its a joke calm down
シsOup_
シsOup_ Před měsícem
Ok... im gonna make an edit of them dancing ;-;
Bunnyx Jungkook'sabunny._.
Bunnyx Jungkook'sabunny._. Před měsícem
SMOSH AND BTS FANS UNITE *IM A HUGE FAN OF BOTH*
Lazar Beam
Lazar Beam Před měsícem
hi
Cultz 卍 YT
Cultz 卍 YT Před měsícem
IM FROM ARLINGTON Also Me: The Comment Section Probably Might Not Care
Georgy Zhukov
Georgy Zhukov Před měsícem
I don’t give a fuck
Suavo
Suavo Před měsícem
yeah youre right we dont
Anjali Kumari
Anjali Kumari Před měsícem
Loved this so much!
Raelynn O'Connor
Raelynn O'Connor Před měsícem
Is that the director? Or the guy that's been with smosh since like the beginning? He played stevie
Muh. Ridzky Andi Paso
Muh. Ridzky Andi Paso Před měsícem
Wait..i just watch smosh again after a few years, is the "shut up" gone?
Yoonqix
Yoonqix Před měsícem
True So true 😏
Gamers Zone
Gamers Zone Před 2 měsíci
666 dis likes wtf
Ghasif Farrukh
Ghasif Farrukh Před 2 měsíci
Army attention! Jhope's birthday is on February 18 and it's almost coming! So let's do something memorable to celebrate our Idol's 27th birthday. If you really are an army, you have to share it with other armies ... In the fake army ... So please share, it will start on February 12, 2021! Exactly 1 week before Jhope's birthday. We will change our profile picture according to fans of what jhope (Hoseok / hobby) did with other members. 12 February 2021 - Jhope + RM🤗 13 February 2021- Jhope + Jin🤗 14 February 2021- Jhope + suga🤗 15 February 2021 - Jhope + jimin 🤗 16 February 2021- Jhope + v 🤗 17 February 2021- Jhope + jungkook 🤗 18 February 2021 - JHOPE SPECIAL 🤩 share as much as we can. Share as much as the army you want to do, you can make it viral! Let's do something special for our hobby ☺🤗 BORAHAE ARMY !!
Bishwaas ghaati
Bishwaas ghaati Před 2 měsíci
Where are those dislikes coming from?
Darth Vader
Darth Vader Před měsícem
From the stans
Tamanna Binte Younus
Tamanna Binte Younus Před 2 měsíci
Thanks a lot 💜💜💜💜💜💜💜
JZDabz
JZDabz Před 2 měsíci
I mean the video was kinda cringe, but just the right amount of cringe
AnimeAngel 20
AnimeAngel 20 Před 2 měsíci
I lowkey want the outfits they were wearing lol!
oof guy E
oof guy E Před 2 měsíci
This is bts life goes on and dynamite🥰
Sana Rashid
Sana Rashid Před 2 měsíci
why yall forgetting derek smh jkjk
Ashley Nicole
Ashley Nicole Před 2 měsíci
Epic😂😂
Razor Beam
Razor Beam Před 2 měsíci
Beatles are better
not dream
not dream Před 2 měsíci
No, the most powerful army is greg
Darth Vader
Darth Vader Před měsícem
HELL YEAH
Jennie Ruby Jane
Jennie Ruby Jane Před 2 měsíci
LMAOOO I LOVE THIS AHAHAHA
Perri Lewis
Perri Lewis Před 2 měsíci
I'm not an Army because I like Got7 and Monsta x better but Jackson Wang the trilingual fencing king is literally friends with everyone I'm technically army allied
marnarnox
marnarnox Před 2 měsíci
Bts is the big gay
Nope brbra
Nope brbra Před měsícem
When you don't have a life and talk about your trash life on the internet
F3 PLAYZ
F3 PLAYZ Před měsícem
True
Teo Kaitlyn
Teo Kaitlyn Před 2 měsíci
I almost thought this'd be toxic but absolutly not!! very much enjoyed the video and laughed throughout! :D amazing work, also a fact no one cares abt: i have been stanning bts since 2016-2017
Alwin
Alwin Před 2 měsíci
i love how respectful this is 🥺
Sabirin khadar
Sabirin khadar Před 2 měsíci
00:41 i want the background song plz
Kei Principe
Kei Principe Před 2 měsíci
This is hilarious 🤣, who would think like this? Well a "bunch weirdos" and alien, its Taehyung's things. Well done BTS ARMY. 👏
Pringles James
Pringles James Před 2 měsíci
CAN THEY FIND THE MISSING STEPNEY AND TOBY PROPS THAT WERE LOST FROM DRATAN MANOR AND EVERY THOMAS FAN HEARD ABOUT PLS PLS PLS PLS PLS
Dotdlin SS
Dotdlin SS Před 2 měsíci
Ohhh okayyy... 🤣🤣🤣🤣
SoxsCodm
SoxsCodm Před 2 měsíci
As a army its kinda like this
Mickey
Mickey Před 2 měsíci
Why the hell are they angry that it’s Defcon 6? Defcon 6 means everything is perfectly fine.
Bacon Gaming
Bacon Gaming Před 2 měsíci
i'm 36...
Georgy Zhukov
Georgy Zhukov Před měsícem
Then why do you play roblox
ilovepotatoes like alot
ilovepotatoes like alot Před 2 měsíci
I’m not even mad as an army this is funny😭
Caitlin M.
Caitlin M. Před 2 měsíci
I love how this was funny without being offensive and stereotypical
chocolatecake
chocolatecake Před 2 měsíci
a
Eyosias Solomon
Eyosias Solomon Před 2 měsíci
AKA my sisters
Petrified By Me
Petrified By Me Před 2 měsíci
I didnt expect that Dereck whos 36 could stan BTS
Nope brbra
Nope brbra Před měsícem
Hahah many dudes are like that
F3 PLAYZ
F3 PLAYZ Před 2 měsíci
Remember when smosh was emo ?
Malachi Hodge
Malachi Hodge Před 2 měsíci
For once, I applaud the BTS Stans.
bald yeonjunツ
bald yeonjunツ Před 2 měsíci
Lmao I was expecting them to ask for photocards that’s like kpop currency 😳
Kara Wang
Kara Wang Před 2 měsíci
ARMYs' detective skills are exaggerated in this video, but not by much. When the In the Soop trailer came out, ARMYs found the location of the house BTS stayed in within hours and that house was booked out for months.
Jay Choi
Jay Choi Před 2 měsíci
What's the music in 0:36?
idk idk
idk idk Před 2 měsíci
i love natasha 🤣
TOM The Animator
TOM The Animator Před 2 měsíci
In 2077 BTS Will Rule all of The Korean Peninsula
Nora Nason
Nora Nason Před 2 měsíci
I CAN'T HELP LAUGH AT HOW PAINFULLY TRUE THIS ALL IS LMAO
Every Retail Job Ever
08:03
Smosh
zhlédnutí 1,5M
Marvel Studios’ Black Widow | New Trailer
2:02
Marvel Entertainment
zhlédnutí 11M
STACY CRUZ I Ladislav Sinai Podcast #48
1:17:05
Ladislav Sinai Podcast
zhlédnutí 130K
KOKY I Ladislav Sinai Podcast #49
1:0:41
Ladislav Sinai Podcast
zhlédnutí 35K
Every Boss Ever
10:24
Smosh
zhlédnutí 2M
America's Next Top Karen
18:45
Smosh Pit
zhlédnutí 648K
Every Theater Kid Ever
08:52
Smosh
zhlédnutí 1,2M
If Influencers Had Real Jobs
06:57
Smosh
zhlédnutí 826K
Acting Out Your Smosh Fan Fiction
37:11
Smosh Pit
zhlédnutí 2,2M
Every Food Video Ever
05:31
Smosh
zhlédnutí 1,3M
These ASMR YouTubers Hate Each Other
10:07
Recreating Our Iconic High School Looks
16:21
Marvel Studios’ Black Widow | New Trailer
2:02
Marvel Entertainment
zhlédnutí 11M
STACY CRUZ I Ladislav Sinai Podcast #48
1:17:05
Ladislav Sinai Podcast
zhlédnutí 130K
KOKY I Ladislav Sinai Podcast #49
1:0:41
Ladislav Sinai Podcast
zhlédnutí 35K
Why Does Pepsi Have a Game Show?
16:14
Drew Gooden
zhlédnutí 1,7M
Malena RUINED His Hair..
14:49
Mizkif
zhlédnutí 139K
The Sting Operation - Cyanide & Happiness Shorts
2:29
ExplosmEntertainment
zhlédnutí 1,1M
I Finally Got My Own Show | Dixie D'Amelio
14:30
Dixie D'Amelio
zhlédnutí 1,7M